sobota 12. ledna 2008

...I PŘES MINIMUM KONKRÉTNÍCH ODPOVĚDÍ NA DOTAZY SE TO LÍBILO...

Je asi celkem zbytečné dopodrobna sledovat a rozebírat oboustranné PR snažení před prezidentskými volbami, tak snad jen občas krátké výseky (celková analýza bude jistě oblíbené téma pro studentské práce). Nejsem si jist, zda amerikanizace předvolební kampaně bude ve svém výsledku účinná, ale jistě svoji určitou novotou některé lidi zaujme. Je to možná ale podobné jako u jiného mediálního působení - mediálně velmi zaujme, ale reálné rozhodnutí „ovlivněných“ je pak jiné.

Někdy je krátká intenzivní kampaň účinná, jak se již v minulosti i u nás ukázalo. Přesto je vidět, že v omezeném čase se některé věci prostě nedají dohnat a důležité věci vysvětlit. Z hlediska potřeby rychlého a překvapivého efektu je to spíše dobré, ale přeci jen i v našich podmínkách je již dost zkušeností s určitým vystřízlivěním po krátkodobém nadšení - příkladů na politické scéně je prakticky v každých volbách dost, i v těch posledních ( a taky i po nich:-)

...........................
Některá média jsou ve své aktivitě zajímavá spíš z pohledu na okaté PR aktivity...Dle očekávání vychází i průzkumy, „překvapivě“ od STEMu....

Z Č.Budějovic 11.ledna:
Kandidát na prezidentský stolec pokračoval ve své spanilé jízdě..
....Možný prodej Budvaru - prostor pro širší diskuzi....

....Šumava - Připomněl diskuzi o lesích, zda má být aktivní nebo pasivní..
....Temelín - ...j e otázkou pro širší diskuzi...“
... I PŘES MINIMUM KONKRÉTNÍCH ODPOVĚDÍ NA DOTAZY SE TO LÍBILO...(
citace z Deníku)

(MFDnes)
Jižní Čechy znám jen jako turista... dál nás posune kvalita a důraz na výzkum... Na dotaz novinářů řekl, že toto jednání nepovažuje za snahu o ovlivňování před prezidentskou volbou, jedná se prý jen o "standardní komunikaci s občany".

a reakce 19letého studenta po akci pro deník MF Dnes , JČ vydání: “ Je to odborník ve své profesi, vyzná se v tom,co říká, a nejsou to jen prázdná slova!“

Žádné komentáře: